SUMAR Nr. 90
Retrospective
Michael Walzer – Evrei imaginari
Rodica Binder – Europa și „țiganii”: între clișee, prejudecăți și realități
Philippe Videlier – Supraviețuitorul de pe Potemkin
Thanassis Valtinos – Nevoie urgentă de un(t)delemn
Benjamin Korn – Reconstituire: Oradour
Thomas Knauf – La revedere, voi, imagini: amintiri dintr-o eră glaciară
Arte vizuale
Gerardo Piña-Rosales – Secretul Artemisei
Gergö Horváth – Aprehensiune. Înțelegând prin frica de a înțelege
Vladimir Bulat – Îngrășământ pentru cactuși
Iolanda Malamen – Desenul ca stare de spirit
Dan Pleșa – Daniel Bălănescu: incitare, evadare și traversare
Paula Barbu – Etno-moda
Teatru
Adrian Mihalache – Ruritania lui G.B. Shaw sau ce căuta neamțul în Bulgaria
Oana Stoica – Forța noii dramaturgii – Csaba Székely și Trilogia Minelor
Vera Molea – Elena Barlo: portret în culorile talentului
DIALOG Aura Gherguț – Farid Fairuz: Vreau să șterg din dicționar cuvântul „definitiv
Limbaje
Peter Brooks – Straniul caz al lui Paul de Man
Felix Nicolau – Critica filosofică față în față cu critica literară
Lidia Vianu, C.G. Săndulescu – Limba română în opera lui James Joyce
Thomas J. Cousineau – Complexul lui Dedal
Biblioteca Lettre Internationale
Günter Grass – Ani de câine
Care Santos – Aerul pe care îl respiri
James Meek – Inimă parazită
Jean-Christophe Rufin – Cordonul roșu
George du Maurier – Trilby
Ana-Maria Florea – Trilby: despre dragoste și candoare
Economie și ecologie
Ion Vianu – Perspective postapocaliptice
Mircea Coșea – Eficiența economică a demersurilor ecologiste
Corespondențe
Carmen Firan – Pe timp de vară
Mircea Țicudean – Farmecul rar al cumințeniei