Filiala EUNIC de la Londra, în parteneriat cu Universitatea din Westminster, a organizat la Londra, pe 1 și 2 iulie 2010, un dublu eveniment având ca temă diplomaţia culturală.
În prima zi, reprezentanţi ai filialei EUNIC de la Londra au discutat pornind de la un chestionar elaborat de Abdel Ilah Bennis (Universitatea din Westminster), care a furnizat date notabile despre institutele culturale.
În cea de-a doua zi a avut loc o conferinţă la care au participat peste 100 de persoane. Horia-Roman Patapievici, Preşedinte EUNIC, a susținut o expunere în deschiderea evenimentului. A urmat o masă rotundă la care au luat cuvântul personalități implicate în teoria și practica domeniului, printre care Sir Bob Scott (preşedintele comisiei de selecţie a Capitalelor Culturale Europene), Alison Crabb (reprezentantă a Comisiei Europene), Iwona Blazwick (director Whitechapel Art Gallery), Ruth Mackenzie (director artistic al Cultural Olympiad 2012), Mark Robson (reprezentant British Council) şi prof. Bennis. O a doua masă rotundă a zilei a fost deschisă de Simon Anholt, care a subliniat diferenţa dintre brand şi branding, explicând noţiuni precum brand identity şi brand image. Au mai luat cuvântul John Holden, profesor la City University, fost membru al Demos think tank, Martin Hope, British Council, preşedintele filialei EUNIC de la Bruxelles şi Anne-Marie Croess, reprezentantă a Departmentului pentru Cultură flamand.